søndag 17. juli 2011

Intervju med Hans Kristian i Kiel

Hans Kristian fikk god tid til å øve seg på å sykle uten hender.



Kan du si litt om hvordan det har vært å være på sykkeltur i Danmark?
(Tenker lenge)
Fint, bortsett fra at det gikk veldig sakte.
Hva synes du var så fint?
Å sykle, å trene. Å dra i forskjellige parker
Hva har vært bra med å være på ferie i Danmark?

(Ikke svar)


Før turen grudde du deg til at sykkelen kunne bli ødelagt?
Alle andre enn IM og jeg punkterte. Jeg slet ut et par bremseklosser, ellers gikk det bra.
Hvordan har det vært å sove i telt?
Greit, litt dårlig luft når vi måtte lukke igjen topphatten, ellers OK.
Hvordan har det vært å bo i gapahuk?
Bedre enn i telt!
Er det noe som ikke ble som du trodde?
Farta, det gikk ganske mye saktere enn jeg ventet.
Noe jeg ikke har spurt om?
Måker er slemme. En bæsjet nesten i maten min, og i håret og på den nye jakka og buksa mi.
Hvordan har maten vært underveis?
Grei
Har du hatt det bra?
JA!
Beste stedet å overnatte?
Her (Vandrehjemmet i Kiel). Her fikk barna eget rom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar