torsdag 16. juni 2011

Intervju med pappa, Hans Olav.

Hans Olav er den eneste i familien med klikkpedal, og den med mest sykkeltrening. Han sykler noen dager til og fra jobb, ca. 2 mil hver vei. På turen skal han sykle med sykkelvogn med utstyr, (Vi har en Burley delite, som barna i tur og orden har brukt til de har vokst ute av den. Nå er den ny impregnert og lappet litt på slitte steder, slik at den skal holde på denne turen også.) i tillegg til sykkelvesker foran og bak.

Hva gleder du deg mest til ved denne turen?
Lange rolige dager på sykkelen, ned gjennom Danmark. Være sammen med familien.

Hva er det som er så fint med sykkelferie i Danmark?
Det er veldig fint å sykle i Danmark og det er godt tilrettelagt, lite motbakker, en herlig ferieform.

Er det noe du gruer deg til ved denne turen?
Jeg gruer meg jo ikke til noe, men frykter at vi skal få utstyrs problemer. Som at en sykkel skal bryte sammen. Hva gjør du da? Finne en løsning, kjøpe en ny sykkel, men da går det jo raskt en dag.
Vel, jeg gruer meg vel litt til å krangle med kona om mitt Downmat 9 DLX liggeunderlag. (Du taper nok den kampen Hans Olav)

Har du gjort noen spesielle innkjøp eller forberedelser?
Se tidligere blogg innlegg om utstyr.

Hvorfor vil du blogge om denne turen?
Har lyst til å prøve det, artig å ha til senere. Og vi kan dele med slekt og venner.Kanskje gir vi inspirasjon til andre også.

Hva kommer du til å savne mest diss tre ukene?
Dursj og varm myk seng.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar