fredag 24. juni 2011

Intervju med mamma, Kristin.

Hva gleder du deg mest til ved denne sykkelturen?
Være sammen med barna, få tid til å leke og ha det gøy. Og at vi kan stoppe opp når vi har lyst til det eller ser noe interessant. Det blir spennende å sykle på nye steder. De tidligere turene våre har vært i nord opp til Skagen, Hirtshals og Fårup. Dette blir en lengre tur og nytt terreng.

Er det noe du gruer deg til ved denne turen?
At vi skal få mye dårlig vær, og ikke få tørket skikkelig opp. Vi kan jo ta inn et sted, men aller helst vil vi jo sove ute.Og jeg gruer meg til å måtte sjekke etter flått. På sist tur hadde jeg selv en på armen, og det var ikke noe gøy.

Hvordan blir det å bo på bakken i tre uker?
Det blir nok uvant. Lenge siden sist, og aldre sovet i telt/gapahuk så lenge.Tror forrige gang jeg sov i telt er tre år siden.Jeg får sørge for å få det beste underlaget, det vil si underlaget til min mann:  (kjøpt hos Fresk). han skryter veldig av det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar